REGULAMIN
POLITYKA CENOWA
Nasza firma zajmuje się zaopatrywaniem biur w artykuły papiernicze, gospodarcze oraz spożywcze. Warunki współpracy ustalamy indywidualnie. Aby zapoznać się z cennikiem biuroserwisowym prosimy o kontakt pod adresem: gamatsc@gamat.pl - w celu ustalenia szczegółów.
Jeżeli w katalogu nie znajdą Państwo pożądanego artykułu wystarczy napisać e-mail (gamatsc@gamat.pl ) lub zgłosić zapotrzebowanie telefonicznie (22-621-37-82) a postaramy się go dostarczyć.
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta przedstawiona na stronie naszego sklepu była rzetelna i aktualna. Jednakże w przypadku braku towaru (niespodziewany chwilowy brak u dostawcy, zakończenie produkcji) lub przy niezależnym od sklepu wzroście ceny skontaktujemy się z Klientem, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub zaproponować inny produkt dostępny w sprzedaży. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli zaproponowane warunki nie będą mu odpowiadać. Tym samym sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji (z wyżej wymienionych powodów) lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Klienta. Jeżeli Klient dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie niezwłocznie zwrócona.
Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada dowód zakupu. Do każdego realizowanego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Klienci którzy chcą otrzymać fakturę VAT proszeni są o umieszczenie danych do faktury w formularzu zamówień.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.
Pomimo naszych starań nie gwarantujemy, że publikowane opisy, zdjęcia czy dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Cały czas pracujemy nad eliminacją jakichkolwiek nieścisłości. Ewentualne błędne opisy, zdjęcia oraz błędne ceny nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego gamat.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości bądź faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, nie będą rozpatrywane.
Firma Gamat s. c. właściciel sklepu internetowego nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane w sklepie internetowym przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Klienta.
Zamawiający jest zobligowany do podania na formularzu danych (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail oraz dokładny adres dostawy) celem umożliwienia potwierdzenia zamówienia i jego realizacji. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
Zamówienia można składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej (po uprzednim wypełnieniu formularza), e-mailem ( gamatsc@gamat.pl ) lub telefonicznie (22- 621-37-82).
Złożenie zamówienia powoduje wysłanie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Przesłane zamówienie trafia do konsultanta. Konsultant potwierdza mailem przyjęcie zamówienia do realizacji.
Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu płatności w czasie od 24 do 72 godzin (dotyczy dni roboczych). W szczególnych przypadkach termin może być indywidualnie skonsultowany z Klientem.
Klient może anulować zamówienie telefonicznie lub e-mailem tylko przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przez sklep.
Do każdego zakupu Klient otrzymuje paragon lub fakturę.
Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD (kurier) koszt dostawy 21 zł brutto, Poczty Polskiej Pocztex - Kurier Expres24 16 zł brutto lub Kurier48 11 zł brutto (do 30kg).
Na terenie Warszawy przy zamówieniu poniżej 300 pln brutto koszt dostawy wg wyżej wymienionych stawek (tj. Pocztex Kurier48 - 11 zł, Pocztex Expres24 - 16 zł, Kurier DPD - 23 zł), przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto koszt dostawy ponosi sklep. Istnieje możliwość odbioru zamówienia w naszej siedzibie przy ul. Koszykowej 35 - po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Czas dostawy: zamówienia standardowe realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych (czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską wynosi z reguły od 1 dzień roboczy, przy opcji Kurier 48 - 2 dni robocze). Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nieprawidłowościami przewoźnika.
Płatność za zamówienie należy dokonać w formie przedpłaty na rachunek należący do firmy GAMAT s. c. W. Janiszewska, M. Janiszewska ul.Koszykowa 35, 00-553 - Warszawa, po potwierdzeniu zamówienia.
Nr rachunku bankowego M bank: 26114020040000360233908699 .
Przy odbiorze własnym w naszej siedzibie (ul. Koszykowa 35 – odcinek między pl. Konstytucji a ul. Mokotowską) możliwość płatności gotówka lub kartą na miejscu.
Reklamacji należy złożyć pisemnie wysyłając e-mail: gamatsc@gamat.pl lub listownie pod adres : Gamat s.c. ul. Koszykowa 35, 00-553 Warszawa oraz dostarczyć reklamowany towar do siedziby firmy ul. Koszykowa 35, 00-553 Warszawa. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
Gamat odpowiada wobec Klienta za wady towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym (Dz. U. 2014 r. poz. 121 z późn. zm.). Usługodawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową.
Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady Produktu, nie później jednak niż przed upływem 2 lat od wydania rzeczy Klientowi, nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
W przypadku gdy opakowanie, w którym dostarczono przesyłkę kurierską, nosi znamiona uszkodzeń lub próby otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, reklamacje nie są uwzględniane, a wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient.
Formularz reklamacyjny TUTAJ.
ZWROTY:
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony www.gamat.pl bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów dostawy, składając pisemne oświadczenie w ciągu 14 dni od zrealizowania zamówienia na adres e-mail: gamatsc@gamat.pl lub listownie na adres siedziby firmy: Gamat s.c. ul. Koszykowa 35, 00-553 Warszawa. W przypadku odstąpienia, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą a Klient otrzyma zwrot kwoty uiszczonej za zakupione towary niezwłocznie po otrzymaniu towaru, jendka niepóźniej niż w ciągu 14 dni. Koszt odesłania produktów do siedziby firmy: Gamat s.c. ul. Koszykowa 35, 00-553 Warszawa, ponosi Klient.
Towar nie może nosić znamion użytkownania.
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
Formularz zwrotu TUTAJ.
Dane osobowe przechowywane są w zbiorze danych sklepu internetowego i przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich zmiany i żądania ich wykasowania.
Ceny podane na stronie dotyczą zakupó przez sklep internet.
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT.